Pagina's

12 december 2010

this week.

Dit was voor mij niet echt een heel leuk weekje. Ik had deze week een beetje een dipje. Ik voelde me rot door bepaalde gedachtes. Verder was deze week wel gezellig.
Ik heb veel met Sonja afgesproken & heb leuke dingen gedaan met haar.
Woensdag was ik eerder uit vanwege dat er op school iets was met aankomende bruggers. Verder ben ik vrijdag weer naar zangles geweest, was leuk om weer eens heen te gaan. Zaterdag ben ik met Sonja naar leiden gegaan om daar spulletjes te kopen. Dat hebben we dus ook gedaan. Ik heb nog geen foto’s gemaakt maar er komt nog een mini haul over zaterdag. En vandaag voel ik me niet zo lekker, ik zou vandaag weer naar Sonja gaan, maar dat ging dus niet door. Ik ga vandaag lekker in bed liggen en artikeltjes schrijven voor deze week.

Ik heb deze week niet elke dag een artikel geschreven. Dat komt dus omdat ik me rot voelde.

vraag van deze week: Waar ga jij meestal shoppen?

Ik ga meestal naar Leiden, Hoofddorp of de Boogaard. Ik vind Hoofddorp het leukste, daarna Boogaard en dan Leiden. Ik ben gewoon te vaak in Leiden geweest & dan wordt het saai.

liefs,

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, ik schrijf idd over cosmetica maar ook over andere dingen. Hoe heb je mijn blog eigenlijk gevonden? en ik ga meestal in Eindhoven shoppen, lekker dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indd, Leiden gaat na een tijdje vervelen.
    Toch hebben ze daar de leukste winkels, haha. <3

    BeantwoordenVerwijderen