Pagina's

7 oktober 2010

breien.

Ik heb voor vandaag niet veel inspiratie, niet veel tijd. Dus vandaar dat dit berichtje zo laat komt. Ik zat onder het eten naar het nieuws te kijken toen er wat kwam over breien, ze willen dat pubers/tieners gaan breien. Ik had meteen al zo'n idee dat dat niet gaat lukken. Ik heb wel eens met school gebreeën, daarna misschien een maandje thuis. Maar leuk vond ik het niet, ik denk dat ik het nu ook niet leuk ga vinden.
Ze hadden het erover dat je je eigen kleding kan breien, maar ik vind dat dus echt niet lekker zitten, ik weet niet wat jullie vinden. Want iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening. Maar wat vinden jullie? wordt breien weer in? Zelf denk ik dus van niet. Maar misschien denken jullie er heel anders over, daarom dat ik het vraag. Op het nieuws dachten de mensen trouwens ook van niet.


xliefs,

3 opmerkingen:

  1. Breien is echt weer helemaal hip hoor!

    En als je vind dat zelf gebreid spul niet lekker zit moet je op zoek naar het juiste patroon met de juiste maten. In speciaalzaken kun je naast een goede kwaliteit garens ook de bijbehorende breiboeken kopen. Maak je wat uit deze boeken van het garen waarvoor het patroon bedoeld is, dan is succes verzekerd. Oké voor de goedkopigheid hoef je het niet te doen, en je bent er ook aardig wat uurtjes zoet mee, maar dan heb je wel een heel origineel kledingstuk wat niemand anders heeft.

    Groetjes van een brei=ster

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor breien komt weer in.
    zelfs de jeugd zo rond 12 jaar breit zelf een sjaal.
    dat is het eerste begin.
    ik zelf heb mijn dochter van 14 ook leren breien.
    groetjes breiroos.

    BeantwoordenVerwijderen