Pagina's

8 oktober 2010

talk about. #2

pets.
Dierendag is geweest. Ja bijna alweer een week geleden. Maar misschien is het toch wel leuk om het over dieren te hebben. Zelf heb ik 2 huisdieren. 2 katten/poesjes.
Elsje; We hebben elsje sinds ik 2/3 was. dat is nu zo'n 12 jaar geleden. Ze was misschien een paar weken oud toen we haar in huis haalde, we kregen ze van een vriendin van mijn zus. Toen elsje krols werd hebben we haar gecastereerd. Maar dat mislukte. Ze heeft een paar keer kittens gekregen, tenminste, stukjes daarvan. soms kwamen er alleen een paar poten uit. We hebben haar een paar keer laten castereren, maar steeds mislukte dat, op een of ander manier. 2 jaar later was Elsje alweer zwanger. Ze kreeg 2 levende, normale kitten. 1 overleed na 3 dagen & de andere bleef leven. We hebben die kitten gehouden, pooky. Later, 8 weken later, kreeg Elsje nogmeer kittens. 4 levende. Mijn vriendin heeft toen 1 kitten genomen, Henkie, de andere drie zijn naar mensen die wij niet kennen. Elsje heeft de kattenziekte, tenminste ik hoorde dat het zo heet, maar ze niest onwijs veel.
Pooky; Pooky is dus het 'kindje' van Elsje. Ze is nu ongeveer 2 jaar. De is veel dikker en groten dan haar moeder. Pooky eet als ze zin heeft en dat is dus vaak. Gelukkig is het niet zo'n lui beest. maar heel vrolijk & speels. Ze kan soms ook heel lui zijn hoor. Dan knuffelt ze onwijs veel met ons.
foto's komen misschien later.
In de tuin hebben we vissen, maar ik vindt dat niet meetellen voor huisdieren.

xliefs,

2 opmerkingen: