Pagina's

4 oktober 2010

mijn verjaardag.

Whaaaa, vandaag ben ik jarig. Ik ben 15 jaar geworden. Misschien dat jullie al weten dat ik 3 oktober mijn verjaardag heb gevierd.
Ik heb ook wat cadeautjes gekregen. mijn mijn ouders dus de laptop.
Mijn zussen, ketting, oorbellen, 2 lakjes van catrice.
Van familie heb ik; 'geld(60 euro),

Het gaat mij zowiezo niet om de cadeau'tjes, het is wel leuk om te krijgen. Maar het gaat toch echt meer om de gezelligheid enzo. De eerste mensen kwamen rond 11 uur. Ja er bleef een vriendin slapen en een andere vriendin kwam nog wat vroeger langs. Maar ik heb het nu over mijn familie.
Verder geef ik volgende week nog een feestje. Ik weet niet of iemand dan met een cadeautje aankomt, ik denk het niet. Maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Mijn verjaardag is leuk geworden, er zijn niet veel mensen gekomen, maar met degene die gekomen zijn was het wel leuk.

xliefs,

1 opmerking:

  1. ik wil komen
    &
    dan wel met cadeautje
    want verjaardagen zonder
    cadeautjes zijn als
    een boom zonder takken.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen