Pagina's

5 oktober 2010

tag 25 vragen.

1 ) Heb je huisdieren?
Ja, 2 katten.
2 ) Noem 3 dingen die in je buurt liggen.
mobieltje, kussen, laptop.

3 ) Wat voor weer is het nu?

het begint donker ye worden.
4 ) Kan je autorijden? Ben je al gecrashed?
ik weet niet of ik kan autorijden. misschien wel, maar ik moet nog 3 jaar wachten voor ik dat kan bewijzen.

5 ) Om hoe laat ben je opgestaan vanmorgen?
half7, helaas moet ik naar school

6 ) Wanneer heb je voor de laatste keer gedouched?
Vanochtend.
7 ) Welke film heb je voor het laatst gezien?
twilight 3.

8 ) Wat staat er in je laatst gekregen SMS?
Van mijn zus, hoelaat ze thuis zou zijn.

9 ) Welke ringtone heb je?
Overratet van Jaqeline Goveart.

10 ) Ben je al in een ander land geweest?
Ja, ik weet alleen niet meer welke.

11 ) Vind je sushi lekker?
haha, nee.
12 ) Waar koop je je eten, welke supermarkt?
Dat doet mijn moeder.
13 ) Heb je ooit medicatie genomen om sneller in slaap te vallen?
Ja, doe ik soms nog.
14 ) Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb 2 zussen.

15 ) Heb je een gewone pc of een laptop?
Ik heb voor mijn verjaardag een laptop gekregen, daarvoor zat ik altijd op mijn moeders laptop.
16 ) Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
16, ik ben net jarig geweest.
17 ) Draag je lenzen of een bril?
Ik draag meestal een bril, soms niks.

18 ) Kleur je je haar?
Ja, met uitwasbare spul.
19 ) Wat ga je vandaag nog doen?
Ik ga me bericht voor morgen maken en daarna slapen.

20 ) Wanneer was de laatste keer dat je gehuild hebt?
Vandaag, ik kan mijn arm opeens niet meer bewegen en het doet heel erg veel pijn.
21 ) Wat is je favoriete pizza topping?
Pizza salami.
22 ) Wat vind je het lekkerst, hamburger of cheeseburger?
Ik vind het allebij niet lekker.
23 ) Heb je ooit eens nachtje doorgedaan?
Ja, met oud en nieuw.

24 ) Wat is je oogkleur?
Blauw.
25 ) Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee, maar ik vind Pepsi lekkerder.


xliefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten