Pagina's

7 november 2010

update verjaardag.

Sorry, het duurde een beetje lang voordat er weer een echte berichtje op staat. Maar ik heb er weer zin in en heb genoeg tijd.

Zoals jullie weten was ik 4 oktober jarig. Ik heb voor vrienden mijn verjaardag gevierd. Ik heb echt heel veel geld gekregen, maar ook andere dingen, alles vond ik leuk. Dit heb ik allemaal gekregen.

Als eerste natuurlijk de laptop die ik half van mijn ouders heb gekregen. De andere helft heb ik zelf betaald. Het is een Packard bell Easynote TJ66. Dezelde als die van mijn moeder. Er zit photoshop op en er zit ook een webcam ingebouwd. Ik ben er echt heel erg blij mee en ben er ook erg voorzichtig mee.



Dit kastje heb ik van mijn zus gekregen. Ook in een andere kleur. Ik had hierom gevraagd omdat mijn andere zus gaat verhuizen en dan krijg ik haar kamer. Ik had nog geen opbergruimte voor mijn make-up en daar vroeg ik dus om. Dit is precies wat ik wou.





Ook dit heb ik van me zus gekregen. Het is een lange ketting met een uil erop.
 Deze Catrice nagellakjes heb ik van mijn andere zus gekregen. Ik had om nagellak gevraagd en ik ben ook heel erg blij met deze lakjes.

Deze oorbellen heb ik ook van mijn zus gekregen. Ik had natuurlijk om sierraden gevraagd, maar ik had nooit zoiets verwacht. Ik ben er echt helemaal gek van en heb ze best vaak in.
Dit heb ik van een van me beste vriendinnetjes gekregen. Een foto van ons op de kermis, de dvd Dear John. En het inpakpapier met een verhaaltje erop. Ik heb de film onderhand al gezien en het is echt een hele mooie, leuke film. Zeker aan te raden.
 Dit heb ik van een vriend gekregen. Er zat ook een deo bij, maar die ligt nu op school en ook een washandje. De deo en douchegel ruiken heel lekker.
Lakjes van O.P.I. gekregen van een vriendin. Ik was hier echt zó blij mee. Ik vind het ook hele leuke kleuren. De roze heb ik het meeste op, echt een heel mooi kleurtje.







en natuurlijk een heleboel kaarten, dit is nogmaar een klein deeltje van de kaaren. Er zaten hele grote verhalen tussen.







Ik ben echt heel erg blij met alle cadeautjes. Maar ik ben blijer met alle gezelligheid die er was.

xliefs,

1 opmerking: