Pagina's

28 november 2010

picture this month ||2

De maand november was voor mij een andere maand dan andere. Ik had 2x opvoering van toneel. Ik speel zelf niet mee aan het stuk, maar ik moet dingen klaarzetten enzo. Verder ben ik een week ziek geweest. En ben ik verhuist van kamer. Ik had eerst een hele kleine kamer (2 bij 1,5 m). Dat was vroeger de hobbykamer van mijn moeder. Daarna ging mijn zus erin slapen. en daarna ik. Mijn oudste zus, Cynthia, die heeft nu bijna 3 jaar verkering met haar vriend. Ze is bijna 21 en het werd wel eens tijd dat ze ging verhuizen. Nu is ze dus verhuist naar een soort appartementje 3 huizen verderop. Het heeft een ongeveer anderhalve maand geduurd voordat alles (geverfd, behangt, vloer, lampen) klaar was. Toen hebben ze in 2/3 weekenden de spullen erin gelegd. en toen was haar oude kamer mijn kamer. Mijn oude kamer wordt nu een soort inloopkast voor me zus.
Als foto heb ik voor deze maand gekozen voor een foto die ik heel lang als profielfoto op hyves had deze maand.
you-make-me-shine_2010-10-3
Ik heb een pony laten knippen toen ik naar de kapper ging. Hij was niet echt gelukt en ik wou er eigenlijk ook geen foto bij maken. Bij deze foto heb ik dat dus wel gedaan. De tekst ‘baby you let me shine’ heb ik verzonnen uit een zwaar verliefde bui. Die verliefdheid is nu bijna over.  Ik heb hem bewerkt met photoshop. verder is die volgens mij in de wc gemaakt.

ik vind het een leuke foto omdat: ik vind de bewerking mooi gedaan. Ook vind ik dat ik een leuk lachje heb & mijn haar zit aardig goed. Het tekstje vind ik ook leuk.
laat je weten wat jij van me foto vind?
xliefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten