Pagina's

7 december 2010

picture this month.

Het is weer tijd voor mijn favoriete foto van deze maand. Misschien is het een beetje vroeg. Want deze maand is net begonnen. Maar ik vind dit wel een hele leuke foto.

annelies.

Ik heb deze foto gemaakt omdat ik vond dat ik een nieuwe profielfoto nodig had. Alleen heb ik een andere foto gebruikt voor mijn hyves. De foto is anders als hoe ik mijn foto’s maak. Meestal staat mijn flitser uit, hier staat hij aan. Ik kijk ook anders als hoe ik anders kijk. Én ik heb lipgloss op. Wat ik ook bijna nooit op heb. Op de foto heb ik mijn haren gestijld. Ik had een ‘vestje’ aan van panterprint met daaronder een roze shirtje.
Ik vind het een leuke foto doordat ik niet vaak zulke foto’s maak. Het was wel een moeilijke keuze, ik moest kiezen uit deze en die foto die ik heel klein hieronder heb geplakt. Ik vond dezeunhappu foto net iets leuker door de tekst. Die andere foto had niet zo’n vrolijke tekst.

 

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt altijd super mooie foto's!
    Het lijkt alsof jouw haar altijd perfect zit. <3
    :')

    Oh, en die rode lipstick staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik doe er werk aan hoor. om mijn haar een beetje goed te laten zitten & ik maak heel veel foto's voordat er een beetje leuke uit komt. haha

    maar bedankt voor alle complimentjes <3

    BeantwoordenVerwijderen