Pagina's

6 december 2010

Talk about ||2

Doutzen Kroes.

doutzen-kroes

Doutzen Kroes is geboren op 23 januari 1985 in Friesland. Ze wilde graag wat bijverdienen en schreef zich daarom in bij het modellenbureau paparazzi.

doutzen_kroes

Ze loopt voor onder andere Versace, Dolce & Gabbana en Gucci.

 

 

 

doutzen

               Ze is het gezicht van de parfum van Calvin Klein.

 

 

 

lorealkroes

Ze sloot een contract met L’OREAL PARIS. Hierdoor is ze de bestbetaalde model in Nederland.

 

 

doutzen-kroes-victorias-secret-january-2009-postcard

Eind 2007 werd Doutzen het nieuwe gezicht van Victoria’s Secret.

 

 

F9853A6A42B49E5C71E81760E20653E7

Sinds november 2007 treed ze op als ambassadeur voor de campagne; praat mar Frysk.

 

 

 

Ik was eerst helemaal gek van Doutzen. Ik had 3 posters van haar op me kamer en ze heeft heel lang als achtergrond op mijn hyves gestaan. Modellen zijn meestal ultra dun. Doutzen Kroes is niet zo. Ze is wel slank, maar het is niet te dun. Doordat ze altijd mijn voorbeeld is geweest ben ik niet gaan doordraven met afvallen en dergelijke. Ik vind haar gezicht echt heel erg mooi.

Wat vinden jullie van Doutzen Kroes?

liefs,

1 opmerking: