Pagina's

28 november 2010

this week

jeej, een nieuwe catogorie. called afgelopen week. elke zondag vertel ik hoe mijn week eruit zag. wat het leukste was & het minst leuke. & op het laatst is er nog een vraag voor jullie.

Ik vond het deze week maar koud. Er was natuurlijk gezegd dat het donderdag zou sneeuwen. Nu ben ik echt zo blij dat dat niet is gebeurd. Ik vind sneeuw alleen leuk als er zo’n pak sneeuw op de grond blijft liggen, maar het moet dan wel vakantie zijn, want anders is het weer moeilijk naar school fietsen. Maar het allerliefst heb ik gewoon zomer.
Van de fysio mag ik nog maar 2x per week sporten. Ik zit op hockey en train 2x per week en heb dan ook een wedstrijd. Ik moest dus kiezen welke training ga doen. We hebben een binnen training en buitentraining. Ik heb natuurlijk gekozen voor de binnen training. Me trainer zei ook dat ik dat moest kiezen. Ik vind zaalhockey eigenlijk ook wel leuker dan buitenhockey. Dus ik ben blij dat we ook zaalhockeyen. Zaterdag had ik een wedstrijd. Helaas hebben we die verloren. volgens mij met 5-0. Maar het was voor ons ook wel moeilijk om de bal te hebben, omdat de scheidsrechter steeds affloot. De scheids was dus nogal tegenpartijdig. We kregen een strafbal tegen die niet hoorde en een meisje uit m’n team kreeg groen ( 5 minuten aan de kant ). Ook had ik een stick tegen m’n pink aangekregen en ben ik door me rug gegaan waardoor ik de laatste 10 minuten niet meer kon meedoen.
Deze week ook gewoon weer school. Vorige week was ik ziek dus ik had een heleboel gemist. Ik heb wat toetsen gemaakt en heel veel huiswerk moeten inhalen.
Verder ging ik vrijdag uiteten met mijn toneelvereniging & had ik daarna een verjaardag van een goede vriendin van mij. Dat was allebei heel gezellig. Zaterdagavond had ik toneelopvoering, ik sta achter de schermen en moet veel doen. Helaas kon ik dat niet doen vanwege mijn rug. Daardoor heeft mijn vader die dingen gedaan & heb ik gekeken hoe het er nou uitzag met alles aan.
Vandaag ga ik me suprise maken voor een vriendin.

Wat vinden jullie er van dat het weer koud wordt?


liefs Annelies

1 opmerking: