Pagina's

29 november 2010

review: catrice ultimate nail lacquer 15.

catrice-verpakking
Ik heb dit lakje van mijn zus gekregen voor m’n verjaardag. Ik heb hem best wel vaak op. Op het begin wist ik niet zo goed wat ik van de kleur moest denken, maar toen ik hem voor het eerst opdeed vond ik hem al meteen heel mooi. Het is een soort zilver. maar niet helemaal. Het is moeilijk uit te leggen. Maar ik vind het een aparte kleur voor een lakje.
catrice-open
Het is een fijn kwastje. Niet veels speciaals aan. Er blijft wel een heleboel lak aan hangen.



verf-eerste-keer
Na de 1e keer lakken dekt het al heel goed. Het droogt niet heel snel, maar ook niet heel langzaam. Gewoon hoelang het hoort te drogen.



verf-tweede-keer
Na de 2e keer lakken is hij echt zo goed als gedekt. Je moet alleen wel heel lang wachten voordat hij goed droog is.


Ik vind het een fijn lakje met een leuke kleur. De droogtijd mag wel wat sneller. Vooral met zo’n stresskip als mij.
liefs, Annelies

1 opmerking: