Pagina's

30 november 2010

sinterklaas.

Het is weer aangekomen hoor. Sinterklaas. Vieren jullie sinterklaas? pakjes avond, of suprises. of misschien wel iets anders?

Ik doe helaas niks met mijn familie dit jaar. Omdat mijn moeder graag met ons op vakantie wilt. Het maakt mij ook niet zo heel veel uit hoor. Ik geloof er niet meer in. En zo kan ik niet ergens voor sparen. Want ik moest de cadeautjes altijd zelf betalen.

Ik doe wel met een vriendengroepje suprises maken. Zondag heb ik mijn suprise gemaakt voor haar. Ik zou niet weten of zei of een van de andere meisjes van ons groepje mijn site leest dus ik zeg maar niet wie ik heb en wat ik heb gemaakt enzo. Mijn moeder heeft me geholpen. Ze heb wel veel gedaan zeg maar, maar ik hou niet eens van knutselen dus was heel blij met mijn moeders hulp. Alleen ik vind het niet erg mooi geworden. Gelukkig is mij verteld dat het niet heel erg mooi hoeft te zijn maar gewoon grappig, hopelijk vind ze het grappig dus.

Als ik nog pakjesavond zou doen met mijn gezinnetje zou ik wel weten wat ik zou willen hebben. Maar helaas doen wij daar niet aan, dus ik hoef niet uit te kijken naar cadeaus.

Wat doe jij met sinterklaas & wat zou je graag in je schoen willen krijgen?

liefs, Annelies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten