Pagina's

1 december 2010

TAG: mijn stash verzameling.

Ik ben getagt door sonja. Ik zou mijn make-up verzameling moeten laten zien. Veel heb ik niet, dus ik doe meteen van alles, wat een beetje met beauty te maken heeft. Ik laat niet alles te zien, want anders worden het wel te lang zeg maar. maar ik heb het meeste wel zichtbaar.
alles
Dit is mijn kast waar alles in staat. Zo zie je maar dat het echt heel erg weinig is. In de 2 kleurige kastjes staat mijn make-up, daarop staat slakkenslijm, een beeldje en 2 parfums. Het kastje links heeft mijn vader gemaakt. Daar zitten mijn sieraden in. Naast dat kastje staat demak-up en elastiekjes en 2 armbanden. Voor het kastje staat mijn stijltang. en rechts staan mousse, deo, crèmes etc.
sieraden
Hier zie je nog een keer mijn stijltang en het kastje die me vader heeft gemaakt.
boven1boven2boven3boven4
En dan de kastjes open. De foto’s waren nogal onduidelijk dus heb ik ze klein gemaakt.





justannelies_2010-11-28_016
Mijn make-up stash.
De slakkenslijm komt van de Tuinen. Parfums zijn van Avril Lavigne – Black Star & Kate Moss – Velvet Hour.








lipglossoogoog2nagel1nagel2found
Je ziet op de eerste foto mijn lipgloss. de tweede fot zie je mijn wimper/oog make-up. de derde foto laat mijn oogschaduw zien.
Op de vierde en vijfde foto zie je me lakjes. en op de zesde foto’s mijn foundations.

deo
Hier staan de overige dingen. zoals mousse, Dag&nachtcrème, deo, remover en mijn bril.











Zoals je kunt zien heb ik dus echt niet veel beauty spulletjes.
Als je wilt weten hoe je aan een grote stash komt moet je even op vera's site kijken. Die heeft daar een artikel over.

Wat zit er allemaal in jou stash?
liefs Annelies.

1 opmerking:

  1. Dat kastje die je vader heeft gemaakt is echt super coel.
    En die Avril Lavigne parfum is lekkahr. :')

    BeantwoordenVerwijderen