Pagina's

3 december 2010

De winter is nog niet eens begonnen en het begint al te sneeuwen. Ik weet niet of jij sneeuw leuk vind, maar ik dus echt niet. Ja, als het echt een dik pak laag sneeuw is met kerst. Maar dat had ik al in een ander berichtje geschreven.


Vandaag 29/11/10 (ja, ik schrijf mijn artikelen van tevoren.) zat ik op school in de Engelse les, hoor ik opeens kinderen uit mijn klas roepen ‘het sneeuwt!’, door heel de klas heen hoorde je gejuich maar ook jammere opmerkingen. Ik zat tussen de jammere. Ik vind sneeuw dus alleen maar leuk in de kerstvakantie & beter nog tijdens 1e en 2e kerstdag. Gelukkig was ik met de bus en hoefde ik niet in de sneeuw naar huis te fietsen. Thuis begon het weer te sneeuwen. Ik was wel blij dat het sneeuw was die niet meteen weg zou zijn, maar blijvende sneeuw is. Want ik vind dat andere sneeuw nog erger. Ik heb eerst even mijn huiswerk gemaakt en toen ben ik er maar wat foto’s van gaan maken. Helaas zie je maar bij 1 foto dat het sneeuwt, verder heb ik nog wel een mooie foto.

Wat vind jij van sneeuw?

liefs Annelies.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten