Pagina's

3 december 2010

favourite ||2

favourite hobby at the moment.
mariah carey
Ik doe het al vanaf ik kan praten zegt mijn moeder. Ik heb het over zingen. Het was vroeger altijd mijn droom om zangeres of musicalster te worden. Die droom is nu geen droom meer, maar ik zou het wel te gek vinden om verder te breken met mijn stem. Om eerlijk te zijn, ik zing overal. en als ik niet zing luister ik wel muziek in mijn hoofd & neem ik de liedjes door. Ik ben verslaafd aan muziek & zingen eigenlijk. Onder de douche doe ik altijd het raampje dicht, zodat niemand het hoort. Op de wc zing ik ook. Op school is het gelukkig niet zo erg, maar als ik de kans krijg om te zingen doe ik het wel. Ik ben gevraagd om met de kerstviering op school samen met de musicalklas te gaan zingen. Natuurlijk heb ik daar ja ook gezegd. Vroeger had ik een microfoon gekocht ‘kon ik oefenen voor als ik later beroemd was’. Die ga ik nu verkopen, het is niet zo fijn voor de buren, al die herrie.
Ik zit op zangles. Ik zit er nu bijna een jaar op & ben niet van plan er vanaf te gaan. Ik vind het heerlijk om te zingen & wil mijn stem daar graag op trainen. Alleen is het oefenen thuis voor mij nogal moeilijk. Want ik zing liever met de muziek mee als ik bezig ben en wil me vaak niet vrij maken om ergens voor te oefenen.
zing jij wel eens? en waar?
liefs Annelies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten