Pagina's

2 december 2010

I want ||2

Alweer een maand geleden dat ik een ‘I want’ heb gemaakt. Er is veel bij gekomen en ook wat afgevallen.
kleren:
blousegrijzetruihellokittyjurkjurk2jurk3leggingsjaaltanktoptruiugs
Ik koop vaak kleren die niet zo strak langs mijn buik zijn omdat ik altijd onzeker ben dat je mijn buik niet te veel ziet. Ik vind wijde kleding meestal ook wel mooi, maar ik zou ook wel willen dat ik strakke shirtjes aankan. Ik heb pas mijn kast opgeruimd en ik zag geen een legging. dus ik vind dat dat wel eens mag veranderen. Ook heb ik geen sjaal voor de winter. Eerst vond ik uggs niet mooi, maar na een tijdje ben ik ze leuk gaan vinden & wil dan ook graag uggs. Het liefst natuurlijk echte, maar het maakt niet zo heel erg veel uit of ze echt of nep zijn.
accessoire:
ring-zilvertaskettingroosroze_m LCketting
Die ring had ik ook in mijn eerste wishlist. Die tas vind ik echt helemaal geweldig, maar zal dan ook heel erg duur zijn. Die kettings zijn ook echt awesome.
overig:
ipodtouchwii-from-cnettgusta_0408_camara_reflex
Ik zal er niet veel over zeggen. Ipod Touch voor makkelijk muziek luisteren. Wii omdat ik dat gewoon freaking awesome vind en een camera omdat ik later iets met fotografie wil doen.
liefs Annelies

2 opmerkingen: