Pagina's

4 december 2010

TAG: lifestyle

Ik ben alweer getagt door sonja, dus ik heb hem ook maar even overgenomen.


1. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
half 8.
2.Diamanten of parels?
diamanten, ik vind het eigenlijk allebei niet leuk.
3. Wat is de laatste film die je gezien hebt?
Dear John.
4. Wat heb je vanmorgen gegeten?
Eierkoek.
5. Wat is je officiële naam?
Annelies.
6. Wat is je 2e, 3e, 4e naam?
Gabriëlla Roberta.
7. Wat eet je het liefst?
Pizza.
8. Wat vind je niet lekker?
Spruitjes, Witlof echt heel erg veel.
9. Wat is je lievelingspannenkoek?
Met poedersuiker of met kaas & curry.
10. Wat is je favoriete cd?
Een zelfgemaakte, voor onderweg.
11. Wat voor auto heb je?
Geen.
12. Favoriet broodje?
broodje bal.
13. Aan wat voor personen heb je een hekel?
Racisten & leugenaars.
14. Wat draag je het liefst?
Comfortabele kleren?
15. Waar ga je het liefst naartoe met vakantie?
Nieuw-Zeeland.
16. Waar wil je je oude dag doormaken?
Niet in Nederland.
17. Waar ben je geboren?
Nederland
18. Waar heb je gewoond?
In het huisje waar ik ook ben geboren.
19. Naar welke sport kijk je het liefst?
Geen, maar als ik moet kiezen zeg ik hockey & voetbal.
20. Coca Cola of Pepsi?
Pepsi, ik proef geen verschil maar Pepsi heeft een leukere naam.
21. Ajax of Feyenoord?
Ajax.
22. Ben je een dag of nachtpersoon?
ligt eraan hoe moe ik ben.
23. Pedicure of Manicure?
Ik denk ook allebei.
24. Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen?
Niet bepaald.
25. Wat wilde je worden toen je klein was?
Musicalster.
26. Piercing of oorbellen?
Oorbellen & neuspiersing.
27. Ooit al eens in Afrika geweest?
Nee.
28. Ooit een auto ongeluk gehad?
Nee.
29. Favoriete dag van de week?
Vrijdag, verlossing van school.
30. Favoriete restaurant?
Verboden Toegang, in Leiden.
31. Favoriete bloem?
Roos.
32. Favoriete ijs maak?
Vanille.
33. Favoriet fastfoodrestaurant?
Ben de naam kwijt. shame on me
34. Hoeveel keer heb je je rijexamen gedaan?
Nog nooit.
35. In welke winkel wil je al je geld uitgeven?
H&M New Yorker en veeel meer.
36. Bedtijd?
Ik ga meestal rond half 10. Anders kom ik niet in slaap :$
37. Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden?
Vera.
38. Laatste personen met wie je uit eten bent geweest?
Met mijn ouders en toneelvereniging.
39. Waar zit je op dit moment?
In mijn nieuwe kamer.
40. Wat is je favoriete kleur?
Appeltjesgroen. <3
41. Hoeveel tattoos heb je?
0.
42. Naar wie stuur je deze lijst?
Ik tag ze naar Vera. & naar iedereen die hem over wilt nemen.

liefs.

3 opmerkingen:

  1. Waha, ik had 'm ook al gedaan. :')
    Die vraag van wat draag je het liefst vond ik echt vaag,
    kleren? :dp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ja ik had hem toen sonja ermee klaar was ook gedaan.
    maar voor vandaag ingepland.
    vandaar.
    haha inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die vraag van wat draag je het liefst,
    had ik volgens mij als eerst; kleren?

    BeantwoordenVerwijderen