Pagina's

5 december 2010

Review; O.P.I nr. 10

 

opirood

Ik heb deze nagellak gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag. Ik had O.P.I nagellak gevraagd. Haar moeder werkt als stewardess en kon daar dus makkelijk en goedkoop aan komen. Ik ben haar echt heel erg dankbaar voor deze nagellak want hij smeert echt heel fijn, en het is een mooi kleurtje. Het dopje vind ik leuk. Dat wit en verder niks erop.

opiroodopen

Het stokje is niet heel lang zodat het wat makkelijker wordt om te lakken. Er komt veel lak eraf. Je moet eerst nog even wat lak afvegen, wat je bij veel/bijna alle lakjes moet doen.

opiroodeen

Dit is na de eerste keer lakken. Hij is goed bedekt, maar nog niet helemaal. Je zou makkelijk 1 laagje kunnen doen. Het droogt redelijk snel.

opiroodtwee

Na de 2e keer kan je wel zeggen dat hij volledig gedekt is. Het is een mooi hardroze kleur. Op de foto is het niet echt hardroze maar mat roze. Zoals je kan zien ben ik niet de beste in nagels lakken. haha

opiroodnail

Ik ben erg tevreden over deze nagellak. Hij dekt goed, smeert lekker en heeft een mooie kleur.
Het is zeker een van mijn favoriete.

 

 

liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten