Pagina's

5 december 2010

this week ||2

Wat een boel sneeuw zeg, deze week. echt fijn vond ik dat niet. Het geeft wel een leuke kerstsfeer. Ik vind het jammer dat ik niet meer naar school kon fietsen, het was in ieder geval best wel gevaarlijk.
School was een beetje apart deze week. Een jonge uit me klas viel 2x in het water, expres. En we vierden natuurlijk sinterklaas. Deze week ging ook mijn schooltas kapot. Gelukkig heb ik een leuke, nieuwe tas gekregen. Sonja vindt hem echt helemaal geweldig. En ik natuurlijk ook.
Vrijdag vierde wij op school sinterklaas. We hadden de eerste 4 uur gewoon les. Na het 4e hadden we pauze en mochten 2vriendinnen en ik inkopen doen voor straks met sinterklaas. Maar omdat er vroeger nogal veel gestolen werd in de winkel door jongeren mochten we de winkel niet inkomen zonder briefje. Ik heb een briefje gehaald en toen mochten we gewoon naar binnen. We waren wel te laat in de klas, maar dat maakte niks uit. Toen we weer in de klas kwamen gingen we een spelletje doen. Het weerwolvenspel. Nog niemand uit de klas kon dit spelletje en het moest echt 2 keer uitgelegd worden voordat iedereen het snapte. We deden het makkelijk, daarna werd het steeds wat moeilijker gemaakt. We waren vroeg uit, hoe vroeg weet ik niet, want ik heb niet op een klok gekeken.
Thuis heb ik nog even een gedicht gemaakt. Want ik zou ‘s avonds naar een vriendin gaan om daar sinterklaas te vieren.
Na het eten ben ik dus naar die vriendin gegaan. We hebben daar surprises gedaan. Ik had voor Maxine een Breadfish gemaakt en Kimberley had voor mij een zingende robot gemaakt. foto’s komen nog wel een keer. Ik heb 2 hele leuke lakjes gekregen van Kimberley. Daar komt nog een review over.
Zaterdag ben ik met mijn moeder naar Leiden gegaan. We hebben daar iets voor mijn bed gekocht, een nieuwe schooltas van Converse, een sjaal en fotolijstjes voor in mijn kamer. 'S avonds zou ik eigenlijk moeten werken. Dat ging niet door omdat er een heleboel afmeldingen waren. Dus ik ben lekker vroeg naar mijn bed gegaan.
Zondag ben ik naar Sonja gegaan. Ik heb met haar wat filmpjes gemaakt. Ik weet niet of ik ze ga editen, want het zijn echt hele slechte filmpjes. Nu ik dit schrijf zitten mijn opa en oma bij ons beneden. Strakjes gaan we gourmetten. Gezellig want mijn zus komt ook thuis eten.

Wat heb jij gedaan met sinterklaas?

Liefs,

1 opmerking:

  1. 2x gevierd en jij was jaloers. :P
    BAM BAM Sneeuw.
    WEG SNEEUW
    hup natasja valt. :$

    BeantwoordenVerwijderen